Меню

Рубрики

Агенция PR Play ще работи про боно за болници в условията на COVID-19 и във връзка с вируса

Агенция PR Play ще работи про боно за болници в условията на COVID-19 и във връзка с вируса

Виртуален пресцентър изнася комуникациите си изцяло онлайн

Една от водещите агенции за връзки с обществеността в България PR Play създаде „Виртуален пресцентър“. Идеята е породена от обявеното извънредно положение в страната вследствие на пандемията от новия коронавирус COVID-19, въвеждането на мерките за сигурност и невъзможността компаниите и организациите да продължат комуникацията си със своите клиенти, партньори и служители.

„Като комуникационни експерти, специализирали се предимно в здравния сектор, екипът на PR Play осъзнава необходимостта от подаването на своевременна, ясна и полезна информация към обществото именно в криза като тази. Затова в рамките на извънредното положение „Виртуалният пресцентър“ ще работи про боно за всички лечебни заведения, които се свържат с нас за съдействие по отношение на коронавируса и които нямат свой ПР експерт или обслужваща агенция. Сега е моментът с подаването на адекватна информация във връзка с COVID-19 заедно да внесем спокойствие сред лекарите, пациентите и обществото като цяло“, каза управителят на агенцията Камелия Димитрова и призова болниците да не се колебаят да се свържат с Виртуалния пресцентър чрез контактите на интернет страницата на агенцията.

Динамичната обстановка в света налага промяна в моделите на комуникация. Чрез изнасянето им в дигитална среда Виртуалният пресцентър ще даде възможност на своите клиенти да реализират планираните събития и кампании онлайн. Сред предлаганите услуги са провеждане на пресконференции или дискусии с визуален и аудио контакт между всички участници, уебинари, лайв стрийминг, създаване на видео съдържание, изготвяне на прессъобщения, организиране на интервюта, провеждане на кампании в социалните мрежи и др.

Go Digital с Виртуален пресцентър!

Агенция PR Play е основана през 2003 г.  Позната е с дългогодишния си опит в областта на здравеопазването и фармацията, както и в сферите на земеделието, инфраструктурата, енергетиката, европейската интеграция и др.
Портфолиото на компанията включва корпоративен PR, специализиран PR в областта на здравеопазването, продуктови комуникации, кризисни комуникации, Public Affairs, CSR, консултации за спонсорство, B2B, Digital&Social Media, вътрешни комункации, събитиен мениджмънт, медиа трейнинги, медиа планиране, медиа мониторинг и др.
Агенцията e член на Българската асоциация на PR агенциите в България (БАПРА).

Още по темата

  • Летни вирусни инфекции

    Пикът на ентеровирусните инфекции е през лятото и есента. Симптомите им наподобяват тези на грипа и COVID-19. Какви са те и опасни ли са за децата?

  • Сезонен вирус или COVID-19?

    Можете ли да разграничите сезонните вируси от COVID-19? Откъде най-често идват заразените случаи в практиката на д-р Гочева? Опасни ли са детските градини, кой плаща за...

  • Сдружение ЛАРГО – Кюстендил, изпълнява проект за подобряване на достъпа на бременни жени, родители, бебета и деца до качествени здравни грижи. Проектът се нарича „Не...

  • Как се преживява приказка?

    “Преживяването на приказка” не е четене, в което децата са пасивни слушатели, то не е и театрално представление, в което изпълняват заучени роли – чрез...

  • Бъди мой водач, аз нямам нужда от слуга или от шеф

    Откъс от книгата "Монтесори за малкото дете" на Симон Дейвис

Искате да получавате възрастов бюлетин?

Искате да получавате възрастов бюлетин?

Създайте профил с възрастта на вашето дете. Това е първата стъпка, за да получавате текстовете, които подготвяме за вас, точно когато са ви нужни.  

Създаване на профил

Харесай ни във Facebook