Меню

Рубрики

Агенция PR Play ще работи про боно за болници в условията на COVID-19 и във връзка с вируса

Агенция PR Play ще работи про боно за болници в условията на COVID-19 и във връзка с вируса

Виртуален пресцентър изнася комуникациите си изцяло онлайн

Една от водещите агенции за връзки с обществеността в България PR Play създаде „Виртуален пресцентър“. Идеята е породена от обявеното извънредно положение в страната вследствие на пандемията от новия коронавирус COVID-19, въвеждането на мерките за сигурност и невъзможността компаниите и организациите да продължат комуникацията си със своите клиенти, партньори и служители.

„Като комуникационни експерти, специализирали се предимно в здравния сектор, екипът на PR Play осъзнава необходимостта от подаването на своевременна, ясна и полезна информация към обществото именно в криза като тази. Затова в рамките на извънредното положение „Виртуалният пресцентър“ ще работи про боно за всички лечебни заведения, които се свържат с нас за съдействие по отношение на коронавируса и които нямат свой ПР експерт или обслужваща агенция. Сега е моментът с подаването на адекватна информация във връзка с COVID-19 заедно да внесем спокойствие сред лекарите, пациентите и обществото като цяло“, каза управителят на агенцията Камелия Димитрова и призова болниците да не се колебаят да се свържат с Виртуалния пресцентър чрез контактите на интернет страницата на агенцията.

Динамичната обстановка в света налага промяна в моделите на комуникация. Чрез изнасянето им в дигитална среда Виртуалният пресцентър ще даде възможност на своите клиенти да реализират планираните събития и кампании онлайн. Сред предлаганите услуги са провеждане на пресконференции или дискусии с визуален и аудио контакт между всички участници, уебинари, лайв стрийминг, създаване на видео съдържание, изготвяне на прессъобщения, организиране на интервюта, провеждане на кампании в социалните мрежи и др.

Go Digital с Виртуален пресцентър!

Агенция PR Play е основана през 2003 г.  Позната е с дългогодишния си опит в областта на здравеопазването и фармацията, както и в сферите на земеделието, инфраструктурата, енергетиката, европейската интеграция и др.
Портфолиото на компанията включва корпоративен PR, специализиран PR в областта на здравеопазването, продуктови комуникации, кризисни комуникации, Public Affairs, CSR, консултации за спонсорство, B2B, Digital&Social Media, вътрешни комункации, събитиен мениджмънт, медиа трейнинги, медиа планиране, медиа мониторинг и др.
Агенцията e член на Българската асоциация на PR агенциите в България (БАПРА).

Още по темата

Искате да получавате възрастов бюлетин?

Искате да получавате възрастов бюлетин?

Създайте профил с възрастта на вашето дете. Това е първата стъпка, за да получавате текстовете, които подготвяме за вас, точно когато са ви нужни.  

Създаване на профил

Харесай ни във Facebook